En vecka kvar

Sen har jag jobbat bort sommaren för den här gången.
En vecka ledigt och sen börjar vardagslunken äntligen igen.
Jag har varit hela helgen ledig för en gångs skull, och det har varit skönt.
Barnen har umgåtts med sin kusin Algot och de har haft så kul.
Synd bara att Ronja inte ville komma upp, det är så sällan vi får träffa dem.

Det har t o m varit fint väder i helg, trots att jag inte jobbat.
Men idag var det miljoner knott och svidare ute, så det var inte helt underbart som det var igår.
Barnen har badat i Mertajärvi varje dag, fast jag tyckte det var svinkallt i vattnet.

Gääsp, jag tror jag ska gå och duscha så jag får lägga mig och sova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!