Det bidde inge vabbande

Gossen fick en hel dag med moffa.
Jag tror inte han har haft särskilt tråkigt.
Han och morfar är väldigt kompatibla:)
Imorgon ska hans syster få vabba.
Hon var inte alls motvillig till det...
38.8 hade han när han gick och lade sig.

Max fick åka hem med kusin Henna idag, och sen var de och badade tillsammans.
Jag skulle vilja smygfilma dem och visa till alla hur deras relation ter sig, för det går inte att beskriva riktigt.
Men till exempel:

Den ena: "Jag fick mat först!!"

Den andre: "Jag fick ketchup först!!"

Den ena: "Jag fick mjölk först!!"

Den andre: "Jag blev först klar!!"


Eller:

H: "släng mera vatten på kanan, en gång till."
Och sen när hon åkt: "Max får oxå bara tre gånger!"

Max efter tre kast: " Släng en gång till, snälla...."

Och även om de leker fint ibland, så kan man bli liite tokig på deras kivande:)

Hoppas dagisfröken Alfhild har rätt när hon efter en omöjlig dag med de två konstaterade:

"De kommer bli jättetajta när de blir äldre"

Postat av: sussi

wAhT EVER DE E MIN NYA ADRESS DÅ ELLER NY Å NY =) LÖV YOU PÖSS

2010-12-23, 00:41:43 - URL: http://www.frutsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!