V A B??

Vård av barn, sjukt barn.
När jag kom hem idag hade Philip gått och lagt sig.
HAn hade jätteont i huvudet oxå.
Tog tempen på honom - 38.8
Tio minuter senare var den 39.2

400mg ipren och den stannade iallafall där...
Men jag undrar om jag lyckas få vård av barn

Shit pomfritt, snart är det jul!
Jag hänger inte riktigt med:)
Endast en julklapp saknas till ett av barnen.
Har inte vågat kolla kontot och se hur mycket jag slösat.
Även om jag verkligen försökt att inte överdriva så blir det en hel del när man har fyra barn och en gube att köpa till.
Nu är det bara maten jag behöver inhandla.
Det känns lite underligt att ordna allt själv, mamma eller svärmor brukar kocka.
Hoppas barnen inte blir allt för besvika:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!