-30 igen

Och inte så värst kallt ändå.
Kvällspromenaden med Kira kändes rätt behaglig, jag frös inte alls.
Jag tackar min nya fina jacka för det:)
Den är inte bara snygg, den är varm också!

Det var varmbad igen och idag var det varmt och skönt i vattnet.
Annars har inte värmen varit som den ska, flera grader för kallt har det varit.
Men nu var det riktigt skönt.
Vi var de sista som gick upp, jag , Philip och Max.
Philip stod kvar på kanten och tittade ut över vattnet, såg lite fundersam ut.

-"Vad nu?", undrade jag.

-"Ska de inte släppa ut vattnet?"

---------------------

Fy fan, sitter och kollar på damernas störtlopp och ser Anja P krascha.
Usch, vilken farlig backe.
Det är så man blir lessen i ögat, så hemskt är det

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!