Ännu en dag med god energi

Det var en underbart fin dag idag, det brukar ju vara det när det är kallt.
Promenerade med småpojkarna till Ämmi och Papapa och hälsade på.
Jag vet inte, men det känns som att hon mår bättre nu än tidigare.
Piggare och starkare, bråkar på farfar som hon alltid gör:)
Fast hon gick och vilade när vi var på väg, så kändes det som om hon tar steg framåt och inte bakåt.
Det var skönt att hinna vara dit, så kan det dåliga samvetet hålla sig undan ett litet tag till.

Max skulle ta en t-shirt från sin garderob idag och jag hör honom ropa:
-"Mamma, NÅN har inte städat här!!"
Det var leksaker framför så han inte kom in i den.
-"Och vem kan det vara då?", frågade jag
-"Inte jag iallafall..."

Och efter badet ville han ha "mackornas mästare" till kvällsis.
Han menade fattiga riddare.
Men eftersom det inte var helt riktiga fattiga riddare beslöt vi enhälligt att döpa om dem till Mackornas mästare från och med nu!

Nattinatt
Postat av: C

Huff vad jag diggar barns kommentarer...

2010-02-04, 15:18:53 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!