Chips och dipp

Brukar vi ha till fredagsmyyys!
Eller som de sjunger i norsk reklam, fredagskoooos!!!
Men idag kör vi den nyttigare varianten med morot, paprika och äpple.
Och döm om min förvåning, det är ju GOTT??!!!???
Om man tar tillräckligt med dipp på...
På tv äter dom choklad, me want some!!
Fast disney channel är väl inte mitt första val vad gäller underhållning.

Har trasiga nagelband och det gör så ont.
Och det var ungefär det jag hade av intresse att dela med mig idag.

Tack och hej, leverpastej
Postat av: C

Undrar om nån kikat på min space ?? ;)

Choklad...Nämn snälla inte DET ordet...Kämpar med min blodapelsin och försöker tro att den smakar CHOKLAAAAAAAD :( hopplöst fall

2010-02-13, 11:42:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!