Det beror ju på vad man hör??

Vi satt vid bordet och fikade när Petrus med indignation berättar att deras lärare under rasterna sitter och dricker kaffe och äter en massa gott som tårta och kex mm.
Då säger jag att jag tycker att de är väl värda det, eftersom de måste stå ut med alla värstingar, eleverna.
-"Men jag är ingen värsting."
Då svarar Philip:
-"Nä, höger..."

Vi har pratat mycket om vem som är vänster och högerhänt i vår bekantskapskrets.
Gissar att han hörde att vi pratade om nåt sånt:)

Nu har jag varit "hemmafru" hela dagen lång.
Det är inte mitt favvoyrke.
Jag skulle inte orka vara en sån som städar, bakar och leker med barnen istället för att jobba.
Man blir ju helt färdig av det:)
Jag tycker det är perfekt som vi har det nu.
Jobb två veckor och sen kan jag leka hemmafru i en vecka.
Barnen får ledigt från dagis och hinner längta dit igen.
Men all heder till de som verkligen är hemma och tar hand om allt dagarna i ända.

Idag har jag bakat!

  

Det ska bli semlor förhoppningsvis...
Den som kommer på tupperware får smaka!
Postat av: Martina

De är ju så långt, jag vill ha en och det började kurra i magen bara av tanken att äta en god semla mmmmm

2010-02-04, 21:30:28 -
Postat av: C

Mmmmmm goda var dom :) baka gärna en laddning till mig med :)

2010-02-05, 15:45:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!