Hur mycket kan en människa klara av?

Nu ska vi se, på lördag startar OS.
Hur mycket kan jag månne klara av att se?
Jag ska jobba typ 8 timmar om dagen, hur många timmar kan jag klara mig med att sova då?
Det måste väl nån vaken timme till matlagning och kanske se till att barnen är rena och hela.
Om jag sover efter maten 4 timmar så kan jag kolla OS resten av natten.

Jo, tjena!
Verkligheten lär visa att Malin antagligen inte kommer att se OS annat än i sammandraget och på text-tv.
Som vanligt...
Ända sen vi fick barn har jag måst försaka sporten.
Men det måste jag väl ändå säga att det har det varit värt.

Och för de som inte fattat det än, så är detta inlägg inte så allvarligt menat.
OS i all ära, men inte sätter jag det främst i mitt liv.
Än...
Postat av: Anonym

Sänds den inte nattetid??

2010-02-12, 14:36:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!