Jag tänker då inte...

Aldrig att jag stiger upp och går och åker skidor vid åtta på morgonen!!
Det verkar vara enda chansen att hinna göra det vid en trevlig temperatur.
Imorse också, minus 9 kl åtta när barnen gick iväg till skolan.
Yes, tänkte jag:)
Klockan ett när Petrus kom hem och jag hade planerat att ta en tur så var det -17.
Tack så mycket!

Och då är det inte det minsta roligt att åka skidor...
Tur att det är länge kvar på vintern, hoppet är det sista som dör.
Trots att jag inte riktigt gillar att jag inte kan åka mer skidor, så föredrar jag ändå minus 18 före +2 på vintern.

Imorgon ska jag baka minisemlor.
Jag! Baka!
All förtäring sker på egen risk...
Postat av: Martina

Jo det är de som arrangerar det hela, ex norra skk osv. tror jag då så är det då med ssrk:s utställningar

2010-02-03, 16:31:21 -
Postat av: Vivi

Som jag kommenterade på Martinas blogg så hittar man info på SKK hemsida. Sök på utställningar. Brukar vara länkar att klicka vidare på. Om du e med i nån rip/fågelhundklubb så e det nog samma där. Har egentligen bara anm Silva en gång i Sverige. G-vare förra året. men var inte svårt vill jag minnas. Här i norge e det ganska simpelt. Då e man reg i NKK och kan logga sig in på sitt "konto" och behöver i prinsip(eller stavas det princip. blir så förvirrad men min svorsk) bara välja utställningar så e allt annat ifyllt. Mindre utställingar typ de vi har i vår klubb Troms elghundklubb sker manuellt. /Hälsn proffset ;) he he

2010-02-03, 17:01:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!