Kross!!!

Finland åker på storstryk av USA, LOVELY :D

Men dom lyckas säkert få till det i andra perioden och så får jag äta upp det här, men just nu njuter jag!
Go amerikat!!

Idag fick jag höra att Kuttis har fått klartecken för en friskola.
Eftersom det är det de  så gärna ville så får jag väl gratulera.
Men det är med lite vemod då jag faktiskt tror det hade varit bättre för våra barn tillsammans.
Och för mina barn fungerar det ju relativt bra, dom kommer sakna sina nya klasskamrater.
Så det är lite tråkigt, men som de blivit behandlade av kommunen är de säkert väldigt glada idag.

Mina bröd blev helt ok, men det var inte det receptet jag trodde.
Så jag ska göra ett nytt försök nån dag närmaste...månaden iaf.



Undrar om det verkligen lönar sig ekonomiskt att baka själv, blev ju bara tio bröd på en liter???
Postat av: nina

hallelujah moment

2010-02-28, 11:11:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!