Lördagspizza

Det fanns så många ingredienser till pizza i vår kyl att jag bara inte kunde avstå från att baka pizza.
Och gott i gott, gott blev det:)
Så nu är vi mätta och glada, frid och fröjd råder i det lila huset.

I morse före sju väcktes vi av att en hundracka sprang runt huset och skällde och ylade.
Hade jag bara vetat vem som äger den hade jag med glädje ringt och meddelat att deras hund snart springer i hundhimlen om den inte slutar.
Men det är en lösdrivare och jag har ingen aning om vems det är.

Det finns lite parareller att dra där...mellan hundar och män:)
Tex min brors hund Ixo, han har inte varit nämnvärt intresserad av Kira när hon "bara" velat leka med honom.
Snarare tycker han att hon är besvärlig.
Men nu när hon kan tänkas släppa till är hon ytterst intressant...

Nä, nu ska jag gå till Marri och dricka te.
Tänkte dra med guben, så han får lite socialträning han oxå.
Postat av: Martina

Ja se de där karlarna de är ett släkte för sig:P

Du är duktig du som både tränar hunden och gubben.

Kanske du blir Kvinnan som kan tala med män;)

Nytt och bra program tror jag

2010-02-07, 08:59:16 -
Postat av: marri

..å inte fick du nå te heller...:)

2010-02-07, 11:17:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!