Oooo vad jag fryser:)

Det är fortsatt kallt, -27, och "morgon"promenaden (klockan är 10) är inte min favorit då.
Har inte hunnit få upp nån värme i kroppen och har som inget försprång på kylan.
Så då fryser jag när jag kommer in oxå.
Tack och lov att vi har en Nunnauuni, me huggin it now!!

Morgonens OS: Jag hade nästan tänkt heja på Finland i hockeyn för att jag tycker så synd om dem, de har ju inga medaljer(att tala om).
Men sen börjar dom tracka Tre Kronor i media så då återgår vi till det normala och hatar finsk hockey:D
Hoppas de får stryk av USA ikväll!!

Nu ska jag försöka mig på att baka lite bröd, det är ju helt sanslöst vad bröd det går.
Ska jag verkligen behöva börja med att baka regelbundet??
Huffa, jag är så dålig på det...
Men jag borde väl göra det.
Ska ju få en sån där degbunke från Tupperware som det bara säger "Poff!!" och så är det klart:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!