Ren och fin

Bastat och tvagat alla ungarna, alla luktar gott och har rena underkläder.
Bara att hoppa mellan lakanen och sova några timmar skönhetssömn.
Men först måste jag smörja mig.
Och då är det inte alls lika skönt att lägga sig mellan lakanen.
Efter en timme vaknar man ihoptvinnad med desamma och det är inge kul.
Alternativet att inte smörja sig lockar inte heller, då ligger man vaken och kliar istället.
Älskar inte min hudåkomma, men den är trots allt en mild variant så jag får väl inte klaga då.

Dagens OS: Inga Svenska medaljer, men inga Norska guld heller!!:D 
 
Imorgon kl 06.00, ishockey SWE-FIN.
Tror inte jag är vaken då...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!