Surffri dag

Igår blev en sådan dag.
Det var inte frivilligt, men inte heller ofrivilligt.
Mer omedvetet, det var fullt upp hela dagen.
Peter fyllde år och Philip, som fyller 6 idag, hade sitt kalas.
Sista gästen gick kl sju på kvällen!
Men det var faktiskt relativt lugnt, för att vara barnkalas.
No damages, kan man säga.
Och Philip var nöjd, så det var lyckat.

Fast gårdagens behållning är ju självklart GULD och BRONS i dubbeljakten!!!
Vilket lopp, och vilken finish:D
T o m Södergren blev bättre än "kungen" Northug:)
Som skyller på Hellner...vilken dålig förlorare.

Jag har bsolut inget mot Norge och norskar.
Herregu, det är ett av det vackraste land jag varit i , och trevligare folk får man leta efter.
Men när det gäller skidor så hatar jag när Norge vinner och i ishockey hatar jag när Finland vinner.
så är det bara, det är bara att leva med.
Därför är varje norsk medaljförlust ett glädjeämne i OS.
Antagligen för att de egentligen är så mycket bättre än oss på det...

Nu ska jag och Max gå till Henna och föra hennes finskor som blev kvar på kalaset.
Det var en riktig fest där saker blev kvarglömda och alla röjde till sista minuten:)
Postat av: Anna-Maria

Ja jisses vilken nervkittlande finish det blev på dubbeljakten igår :D



En kompis befann sig på en Sportbar i Frankrike för att se loppet. Brevid honom satt ett bord med norrmänn, som bekymrat undrade var Northug tagit vägen när svenskarna gått i mål på första och respektive tredje plats. Min kompis vände sig då om och frågade vem Northug är!



Extra roligt tycker jag att det är att Northug lär ha sagt att han aldrig skulle förlora mot Hellner i en spurtduell...

Norge? -i Sverige vet vi hur man gör!!!

2010-02-21, 14:47:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!