Ute faller snö

I kaminen brinner eld, så hemtrevligt det kan vara.
Kidsen har fått lunch, mamman med och allt är frid och fröjd:)
Vi har redan hunnit vara och hälsa på min gosse HJ och hans mor.
Han fyller ett år på fredag, minsann.
Tänk att tiden går så fort, snart får jag jobba med Madde igen:D

NU skall en ren disk tömmas och en ny skitig fyllas på, sen kan jag slappa lite mera.
Veckan känns verkligen lättare när man gör bort det trista första dagen!
Men har jag lärt mig av det, tro?
Skulle inte tro det.
Nästa ledigvecka är jag kanske för trött igen för att vara så duktig.

Den som hänger med får se...
Postat av: Martina

http://kennet.skk.se/skk/?id=633&sprak=sv ;)

2010-02-02, 21:00:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!