Äppelpäppel

Jag har inte ätit äpple på evighether.
Nu blev jag grymt sugen.
Måntro om det finns nåt kvar?
Som vanligt när man måste ha nåt är det väl slut...

Men ta mig tusan, det fanns ett helt äpple kvar.
Måste vara min lyckodag idag:)

Var och åkte skidor idag, hoppade över simningen när det råkade vara varmt ute.
Och hela spåret var massakerat och nerbajsat av det dummaste djuret i vår del av världen.
Om man svär över hur dumma renarna är när man kör bil är det inget mot vad jag svor idag.
Renbajsbingo i all ära, men inte på vårt elljusspår, TACK!
Fel och hålla reda på sina kräk???

Postat av: c

Men Malin!!!

2010-01-26, 14:22:44 -
Postat av: nina

hahahahahaha.men malin dom var där långt före dej

2010-01-26, 22:52:14 -
Postat av: Sussi som

Du e fan rolig:) får för jag tycke om dig:) skit kul story ha ha skit kul iiha

2010-01-27, 00:29:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!