Att äta eller inte äta...

Jag har brottats med den frågan i flera...minuter.
Och sen åt jag en semla, årets första.
Det var väl si så där gott.
Åt den bara som en bulle, men jag tycker bättre om hetvägg.
Nästa blir med varm mjölk!

Var till staden idag med gubben och Henke.
Hämtade min bössa och kikade in hos Nina och hennes två vackra barn.
Storasystern var blyg för mig som vanligt.
Lillebror var såå liten och pytte-nuttig:)
Men hon är rätt söt mamman oxå, trevlig att prata med iallafall:)

Sen köpte vi en sele och lina till Kira, men hon drar som en vettvilling så vi måste kanske vänta med att använda den till hon blir lite äldre.
Så att hon inte skadar sig.
Men jäklar i backen vilket drag det är när hon sätter fart!
Var en kort tur med spark.
Kan knappt vänta tills jag får åka skidor för henne.
Det blir Mökki tur och retur samma dag:)

Postat av: Kristina

Smaskeligt med semlor, jag har inte sett till några ännu, men de kommer nog snart att finnas överallt!

Ha det bra!

2010-01-12, 22:41:49 - URL: http://traskpaddan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!