Den kom med posten

Ska jag hänge mig åt den andra av mina laster?
Om jag gör det blir de följande kvällarna denna vecka en ständig kamp mot att dras tillbaka till verkligheten innan jag kommit till slutet.
Det finns ju alltid fyra små telingar och en äkta make som pockar på min ovilliga uppmärksamhet.
Så ska jag eller ska jag inte???

Max har blivit så stor nu att han måste ha kompis varje dag.
Bara för att hans bröder har det.
För han är ju faktiskt fyra år nu!
Tydligen en viktig ålder att komma upp i.
Pääri och Max har under hösten kört med den ursäkten för att Henna inte ska få vara med i diverse lekar:

-"Man måste vara FYRA år för att vara med i den här leken!"

Undrar vad de ska hitta på nu då....??

Postat av: Anna-Maria

VAD VAD VAD är det som kommit med posten?

2010-01-20, 09:57:09 -
Postat av: Malin

En bok såklart:D

2010-01-21, 08:14:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!