Dylan McKay

Ni vet han i BH90200, spelas av Luke Perry.
Han är med i en Disney film, och han är ju skitgammal!!!
Bara så där...

Ja, alltså det är ju inte jag som tittar på disneys film, såklart, utan Matilda.
Jag bara....sneglar lite.
Fast egentligen städar jag nu.
Petrus har kalas imorgon och det är ju trevligt om hälften av gästerna är dammråttor!
Så städa, städa.
Eller egentligen bara avlägsna lite smuts, inget större.

Men nu tycker Max att han måste få vara på min dator, för det är sååå länge sen han fick det.
Och det är ingen ände på hans tjat.
Lika bra att ge den till honom då:)
Postat av: nina

men han var ju gaaammal redan i Bevvan då han skulle föreställa 20 år...som alla andra

2010-01-30, 09:43:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!