Gaaahh

Jag blir galen när jag inte fattar nånting.
Jag kan inte kolla på dvd i min dator och jag kan inte ladda ner och få gratis versionen att funka så jag blir så föribannad så det ryker snart ur öronen.
Och inte kan jag bränna dvd:n så det går att titta på tv, det har jag heller ingen aaning om hur det ska gå till.
BAJS OXÅ!!!

Och godis har jag köpt fast det inte är lördag, men inte kan jag sitta och titta på new moon och äta det, för jag kan inte titta på f-nskapet osv, osv...
Eller, rent teoretiskt så är det ju lördag, men inte dag, så ja ja..det blev bara paska av allt.
Ska krypa ner i mitt underbara ikea täcke med de nya lakanen vi fick av tomten och SOVA till jag vaknar om så långt ut på dagen.
Vilket är ren och skär lögn, eller kanske en önskedröm.
Om inte ungarna väcker mig (sover väldigt lätt) så börjar kroppen vakna av sig själv senast tio och det dåliga samvetet gör det omöjligt för mig att sova mera fast jag verkligen vill.
Ytterligare ett ålderstecken?

Och dessutom jobbade jag förbi Go'kväll idag och missade WCB:(

Det kanske jag kan kolla på webben...
-----------------

Uppdatering: Det gick hur bra som helst att se dem på svt play:)

Nattinatt
Postat av: C

ha ha ha du har säkert inte sett N.W :P

2010-01-23, 15:02:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!