Gratulerar!

Ämmi fyller 75 år och Henna fyller 4 år idag:)
Så vi har varit på två kalas idag och ätit en massa gott.
Det är gott röj i barnkalas, man får sig en riktig genomkörare.
Och Max har nått toppen på sin socker rush och är bortemot oregerlig...
Älskar när han springer runt som en energizerbunny och retar gallfeber på allt och alla.
Inte...(för de som inte förstod ironin)

Nu börjar matkoman sätta in, fast egentligen borde jag ta med Kira ut på en lång promenad.
Det är inte kallt i grader räknat längre, bara -7,3, men kylfaktorn blir nog -15 i allafall.
Så jag tror jag inte tar mig ut i skidspåret ikväll.
Känns inte som det.
Tur att jag har åkt skidor framför tv:n idag så jag fått lite motion ändå:)

Postat av: Ting

Skidåkning framför tvn låter som skidåkning i min stil! :O)

2010-01-17, 22:46:00 - URL: http://tingeling579.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!