Kylmä-kallt:D

Minus tjugosexkommaåttagrader kallt lite mer exakt.
Så det blir inte långa promenader med vovven för mig iaf.
Men ändock en promenad.

Idag ringde kära vännen, som jag inte hört av på ett tag.
Tänk att höra någons röst kan göra en glad bara så där:)
Fast jag är ju inte så kräsen, rätt så mycket som gör mig glad egentligen.
Som tex att åka på byn och dricka kaffe lite här och var, snacka goja med vänner och bekanta.
Det hade jag antagligen ängnat mig åt om jag var rik:)
Anställt nån stackare att skura och tvätta kläder medans jag ränner hos folk och snyltar kaffe!!!
Men tills jag blir rik får jag tvätta och städa själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!