Nej se det snöar:D

Jag har insett att jag nog är väldigt välanpassad till ett liv just här var jag bor.
Älskar när det stormar och snöar, ösregnar eller åskar.
Sommaren skall helst inte vara fööör varm för då kreverar jag.
Eller så ska den vara varm väldigt länge, som förra sommaren, så myggpajsarna dör.
Inget mittemellan så man blir galen på dem.
Det är väl det enda jag inte kan föredra med det här stället...
Men idag är det underbart väder, lumituisku (med reservation för stavfel) så det står härliga till:)

På söndag fyller Petrus 10 år!
För tio år sen var det sån snöstorm i trakten så vi fick ringa vägverket att ploga oss ut ur Mertajärvi.
Mammsen fick parkera hos "Astrids" och plumsa i knähöga vallar till huset så vi kunde åka till BB och hämta gossebarnet.
Han kom i en storm, och så har det fortsatt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!