Sauna time

Sitter och eftersvettas en härlig bastu.
Fick äntligen en redig tur på mina nya skidor:)
Första gången jag provade ville jag nästan lämna tillbaka dem, det var så jobbigt att åka med dem.
Men som tur var så var där en kille på spåret som intygade att det är konstigt att åka med nya skidor och att det tar ett tag att åka in dem.
Och idag gick det bra mycket bättre.
Tack vare blidvädret så var det så bra glid att jag tog mig ett extra varv i bara farten:)

Och sen en bastu på det!
Undrar varför en kall öl smakar såå gott i varm bastu?
Det är då den är som godast.

Min käre make har förvånat hela vår krets av släkt och vänner idag.
Han har nämligen bakat tunnbröd!
Helt själv!
T o m jag är imponerad:) För de var goda också.

Sitter i barnens sovrum och söver gossarna.
Max vill läsa men det får han inte.
Och då säger han: "- Mamma, du har förstört mitt liv...."

Älskade unge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!