Städa, städa, varje freda....

Äh det bara råkade vara fredag när jag städade.
Det tog banne mig en hel vecka nästan, innan det blev gjort, men äntligen!
Om jag nu bara orkar vika tvätt innan måndag så har jag lyckats med det jag hade förutsatt mig denna vecka.
Trots att jag kuskat stad och byar runt för att få i mig lite anständigt kaffe:)

Jag och Maxi är ensamma hemma, och då kräver han en smula uppmärksamhet kan man säga.
Medan jag har skurat och fejjat hör jag ständigt: -"Mamma, kan du... osv"
Dock kan han stundtals underhålla sig själv, med kombinerad lek och sång.
Han satt vid köksbordet och lekte med lego och sjöng:

-"Föj hå, hå, hå, det gåjju så bja, föj andesson å pettesson å pippi longstjöm å ja..."

Nu sitter han bredvid mig i soffan och sjunger bjönen sovej, och han är så söt.
Postat av: Martina

När kommer du till Umeå. Jag har jätte mysigt i mitt rum

2010-01-17, 01:11:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!