Huff da

Jag är så trött, så trött.
Borde göra en massa hushållsnära arbete, undrar om jag kan dra av det i deklarationen?
Typ dammsuga och vika tvätt...och hämta hem den förlupna ungen.
Han är så envis att han inte ens går hem när de försöker slänga ut honom.
Och jag är så bekväm att jag låter honom vara kvar där tills de ringer och ber mig hämta honom...

Sitter med tre armband som snart ska vara klara, bara det sista kvar, men ack så segt.
Kira stackarn har spring i benen, jag borde ta henne på en tur oxå.
Egentligen skulle jag behöva en tur själv med, men är så förbenat trött.

Ihelg är det Karre-marknad, hoppas det finns fryspåsar och billiga strumpor.
Det är liksom det enda jag kan komma på att jag behöver.
Och eventuellt en rulle plastfoile till min såndära apparat.
Och en suovaskebab behöver man alltid intaga...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!