När man minst anar det

Jag missade en tredjedel av matchen mellan Spanien-Paraguay.
Och det för att Max, som vanligt rastlös när stirebror var hos kompis, ville se på nåt annat.
Eftersom jag inte orkade bråka fick han bläddra mellan kanalerna.
Döm om min stora förvåning när han stannade på Svt1 och O P E R A!!
När den skrålat i fem minuter var jag tvungen att kolla om han verkligen var kvar vid tv:n, eller om han somnat.
Men han satt och han kollade uppmärksamt på tv:n.
Så jag frågade om han tyckte det var bra, vilket han tyckte.
Han brukar knappt sitta ett helt barnprogram, men nu missade jag en massa spännande för att han satt och tittade på nån oförstålig sånginsats, och han gillade det.

Jo du, jag kan inte smälta det än heller...

Postat av: nina

precis sådär undrar o känner jag för folk som tittar på SPORT!!

2010-07-05, 15:48:06 -
Postat av: C

Vilken kille :) Han är bara helt UNDERBAR men OPERA ?? :O Jaa ;(

2010-07-05, 23:06:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!