Skyll dig själv

Sa jag till mig när jag inte tog in den torra tvätten, innan jag åkte och handlade.
Ja, eller jag sa det nyss, sex timmar efter att jag åkte och handlade, för det har typ inte slutat regna ännu heller...
Jag trodde helt ärligt att han skulle vänta liite till med att börja pissa, han vår herre.
Ack så fel jag hade.

Idag har Matilda åkt iväg till Gotland med sin kompis och hennes familj.
16 dagar ska hon vara borta, tomt känns det.
Jag tror att hon kanske tror att jag varit sur för att hon ska resa, då jag inte direkt har varit överentusiastisk.
Men det är svårt att vara glad när man inte vill att hon ska åka, innerst inne.
Borde väl vara glad för hennes skull, men har så svårt att förställa mig, eller fara med osanning.
Däremot hoppas jag verkligen att hon har det roligt med Klara och att de får fint väder och kan bada riktigt mycket!



Postat av: din söta lilla dotter

Å mamma, jag har inte trott att du var sur! jag kan fatta om du inte vill att jag ska åka iväg. det var jobbbigt att åka, men om några dagar kommer jag hem igen och då är jag kvar resten hela sommaren:) saknar er!

2010-07-15, 13:38:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!