Grillat var det idag

Grillade med vänner idag och det var verkligen gott:)
Trevligt var det ju oxå.
Och halva byns ungar lekte ute på gräsmattan.
Underbart att beskåda barn som leker så bra tillsammans, i alla åldrar, pojkar och flickor.
Vi brukade oxå samlas ett gäng och leka tillsammans, polis och tjyv, burken och andra kuliga saker.

Igår på jobbet kom fyra killar från mellanstadiet in.
De köpte blommor, choklad och ett kort som de skulle ge till någon.
Vem den lycklige var fick jag inte veta, men jag tyckte det var så himla gulligt av dem:)

Idag när jag kom till dagis var det låst!
Funderade om jag glömt bort att det skulle vara stängt eller så, men det var inte så.
Det var fröken som hade försovit sig bara.

Och nu kanske Mamma Malin skulle gå och sova med.
Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!