Mitt sommarlov

vad härligt kort mitt sommarlov ska bli...
Och inte riktigt än, men snart.
Skolbarnen har iallafall fått sommarlov idag.
Första gången jag är ledig och kan vara med på hela avslutningen utan att åka mitt i allt.
De är så duktiga, de små barnen som sjunger in sitt sommarlov.
Ja, även de större sjöng riktigt bra:)

Nu ska de ut i livet, niorna, sa rektorn.
Men jag kommer ihåg att jag tyckte att sluta nian var inte så värst.
Värre var det när jag gick ut gymnasiet, då kändes det verkligen som:
-"Och VAD ska jag nu göra med mitt liv???"
De allra flesta har ju redan valt vad de ska gå för program på gymnasiet.
Men efter det?
Jag funderar fortfarande vad jag ska läsa vidare till...

Imorgon ska vi på Ida's examen i Kiruna, jag och kidsen.
Hon som föddes när jag gick på Hjampis, ska redan släppas ut därifrån.
Jag misstänker att jag kanske måste ta med nån näsduk eller så.
Ujemej, vad jobbigt:)
Postat av: nina

AHA DU SKREV DETTA DEN 1O juni jag hann tänka men vad fan kärring kommer du inte på dopet?!:P

2010-06-11, 15:53:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!