Semester

Äntligen kan jag säga det.
Men det blir bara tre veckor i rad i år.
Så nästa år tar jag ut resterande mammapenning så kanske jag får vara hela sommaren ledig.
Det kanns som att jag skulle behöva det redan nu, men det går inte.
Därför har jag nu bestämt att jag gör så nästa sommar.
Sen är barnen så stora att de inte behöver vara på dagis när jag jobbar och då är det inte så noga med det.

På onsdag åker vi till stugan och är över midsommar.
Farmor och Gunnar kommer och bror med familj så det ska bli såå trevligt.
Hoppas bara att vädret inte visar sig från sin sämsta sida så vi kan vara ute och göra nåt.
Men grilla på midsommarafton gör vi vare sig det stormar eller inte:D

Nä, om man skulle ta tag i allt som ska göras så  jag kan ha ordentligt ledigt sedan.
Göra bort allt trist och sen bara njuta?
Att det ska vara så jobbigt att komma igång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!