Helikopter

Det landade en ambulanshelikopter utanför vårt hus, nere på vändplan, idag.
Då jag och gossarna skulle ut på trappen för att kolla när den landade så stannade Max till.

-"Nej, det är läskigt. Eller, just det... jag har ju blivit frisk..."

Han blev jätterädd att den skulle komma och hämta honom!
Det var rätt häftigt hur det blåste fast vi stod en femtio meter bort:)

Vet inte vem som fick åka med, eller ens om nån fick åka med.
Jag är ju så bra på det där, kollar och kollar men just när nåt händer kollar jag inte...
Därför jag är så bra på skvaller:D Not.
Samma när jag ska berätta en rolig historia, när jag väl kommer till poängen har jag glömt den.
Så en historia jag tycker är hysteriskt rolig blir inte ens rolig när jag återberättar den.
Postat av: sussi

övli DÅ E CI 2 JAG E HOPPLÖS ALLA VET ALLT OM ALLA JAG VET INGENTING!!

2010-03-19, 20:59:20 - URL: http://frutsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!