Huija

Ja, Nina, ett av det bästa "svenska" ord som finns.
Bra mycket mindre irriterande än "asså" eller "typ"...
Lägger verkligen in nyanser i språket.
Huija vad jag svamlar.

Det är ju alltid segt på en måndag att börja jobba igen.
Men en måndag efter ledigvecka är dubbelt så seg...

Gäller för lilleman oxå, han har tagit kväll i soffan nu.
Ska valla de andra i säng så jag får titta tv i fred:)

Åååh, jag längtar till helgen.
Jag och gubben ska lämna barnen hos mommo och moffa och åka till stugan och mysa.
Kan inte ens komma ihåg när vi tagit oss egen tid senast.
Kanske hälsa på Vivi och BG med:D

Längtar, längtar!!
Postat av: nina

men akta dig nu för P så du inte går å blir 5 barns mor.(P står för Peter ingenting annat ha ha haaaa)

2010-03-22, 21:59:28 -
Postat av: sussi

men så jävla typiskt när jag ska komma!! MYS MYS MYS hade så jätte trevligt



kramelikram vi träffas väl påsken

2010-03-23, 20:09:08 - URL: http://frutsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!