Inga intentioner bättre än goda intentioner?

Jag menar om jag inleder en ledig vecka utan några som helst intentioner och det slutar med att jag gjort en massa duktiga saker så är det ju bättre än att inleda med goda intentioner och det slutar med att jag inte egentligen gjort någonting vettigt??

Vilket har varit fallet denna vecka.
Känns som om jag bara dragit ut påp allt som jag borde göra och skjutit fram det till nån annan dag...

Idag har jag och min familj varit i kyrkan!
Fyra sjättedelar klarade av den vistelsen utan att få psykiska men, övriga höll på att krypa ur sina skinn.
Philip fick sin barnens bibel, och vi fick en aning om vilka barn som är födda 2004.
Men jag kommer inte ihåg vilka det var ändå:)

Nu har jag satt min käre make att laga middag åt oss, hungrig som tusan är jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!