Inte en susning

Äntligen fredag.
Har jobbat sju dagar i rad, är i stort behov av en helg nu:)

Svärmor och Gunnar kom helt hastigt och lustigt till oss igår.
Inte helt förstås, hon hade ju smått förvarnat, men när veckan gick och de inte kom så antog vi att de inte skulle hinna komma.
Så det blev en angenäm överaskning.
Imorgon hoppas jag komma mig på skidor till Danne och Marri i Mökki, men vi får se.
Peter ska och jaga så kanske vi bara åker längs Naimakka-spåret.
Jag och Kira, alltså.
Vi tog en liten tur i morse kl halv 8!!
Duktiga jag:)

Men nu är jag trött, det hade varit varit väldigt skönt med en femma i soffan framför tv:n...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!