Ja må han leva!!!

Idag fyller min lilla lillebror 30 år.
Vi har varit där i flera timmar jag och Max, Tilda och Philip stressade hem efter en timme typ.
Och jag har ätit tårta.
Fyra olika sorter.
Två olika smörgåstårtor, gräddtårta och princesstårta!
Det var gott så det räcker...

Jag skulle nog kanske gå och simma bort lite tårta, men tar en vilodag idag och hoppas på lika fint väder imorgon istället.
Åkte skidor igår och simmade på måndag, så det får duga.

Skurade den förhatliga toaletten idag.
Det är alltid lika äckligt, varför ska det vara så svårt att träffa rätt?
Ett gravt produktionsfel där, av vår herre, inte helt genomtänkt.

Nu ska jag köra Petrus och kompani till Innebandyn
Postat av: Anonym

LillDanne 30!!! Nå NÄÄÄ!!!

2010-03-21, 13:20:01 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!