Jaha, redan söndag...

Helgen bara flög förbi.
Och jag är inte det minsta utvilad, känns det som.
Men det kan bero på att jag varit ganska duktig idag, rena rama husmor.
Nu ligger lammsteken och puttrar i ugnen och det ska bli underbart gott.
Sen kanske jag hinner slappa med en film ikväll, om jag kommer mig iväg till Katti och låna den.
Luftslottet som sprängdes
Tredje och sista delen.
Lovely!

Min stora lillebror fyllde ju år i torsdags, men då de hade kräksjuka i huset har jag vägrat vara förbi och gratulera.
Det får bli senare istället, vill ju inte få den med mig hem.
Älskar verkligen inte den sjukdomen.

Kanske jag ska ordna med potatisen nu, så vi får mat i magen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!