Lilleman

Var till Mertajärvi och tog en promenad till Stugan och hälsade på folket där.
Kira fick dra Max på rattkälke.
Som tur var hade vi även fast henne i koppel, annars hade Maxi-ponken fått sig en tur som heter duga.
Hon tycker verkligen om att dra, den hunden.

I Stugan fick jag mojsa lite med lilleman Silas:)
Såå glad och söt unge, pratar och ler när man gullar med honom.
Ja, sen impregnerade han ju iofs mitt nya tennarmband med lite kräk, men han är förlåten.
Jag förstår dock inte hur han just lyckades träffa så det rann ner i ärmen på mig??
Hans storasyster ville inte lämna sin mommo, så än en gång fick jag inte träffa lilldamen.
Hon kommer aldrig sluta vara rädd för mig...

Det var riktigt skönt att promenera fram och tillbaka till Stugan, inte för långt.
Nu slappa framför tv:n med min man, mätta i magen och lagom trötta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!