Torsdag

Det är ju inte sant vad fort det går det här.
Redan torsdag och jag tycker jag inte hunnit med nåt.
Idag står det klädvikning på schemat.
Jippie!! Såååå kul....

Har redan varit på promenad med Kira, Madde och HJ i det underbara vädret.
Om det bara blir nån grad varmare så ska jag ta hunden med på en skidtur oxå.
Tycker så synd om henne ibland.
Jag skulle vilja träna mer med henne men vet ju inte hur jag ska göra...

Idag blir det köttfärslimpa till middag tror jag.
Vill egentligen ha kött men vet inte om vi har nåt.
Måste gå och gräva i boxen.
Är så less på makaroner!

Nä nu inge mera mas, upp ur soffan och vik kläder, kärring!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!