Hallå

Vad tiden går.
Flera dagar sen jag orkade skriva.
Men har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst?
Eller kanske bara säga hej!!

Jag var och sprang idag.
Första gången jag tog mig runt Leffes slinga, som Marri kallar den.
Eller, ja nästan hela, snubblade på mållinjen då Christer stoppade mig vid sin gård.
Men jag hade orkat ända hem, det var ju så kort bit kvar.
Så jag har förhoppningar om att kunna springa mer i år än förra året:)
Det tar sig, sa mordbrännaren, och tuttade på...

Nu ska jag försöka somna, jobbar 6 dagar till innan jag blir ledig.
Borde kanske ta vara på sovtiden då, så jag orkar.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!