Sommar, sommar, sommar...

Senast det var så här varmt i maj, som jag kan minnas, var 2002.
Den sommaren var det hett heal sommaren.
De har lovat en het sommar, "de" som brukar sia om vädret.
Och som det verkar än så länge håller de gamla spådomarna sitt löfte.
Bara det var en evighet sedan...

Och förunderligast av allt är att Malin - alltså jag - är LEDIG!!!

Wonderbart:D

Men lite för varmt för mitt välmående, det brukar ta ett tag innan jag blir van vid det.

Postat av: Anonym

2002 var även myggfritt :)Min son låg i vagnen helt naken o sov medans jag o min mor jobbade på med att klyva o forsla bort björken :)

2010-05-21, 23:10:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!