Sorry folks

Jag har verkligen inte haft nån ork att blogga.
Värre än vanligt alltså.
Men idag regnar det, och jag som hade tänkt ta mig i kragen och ta mig ut på joggingtur.
Istället sitter jag här och surfar och ids inte göra nåt vettigt.
En tvätt att hänga, sen kanske gå i säng i tid...

Igår rensade jag ur vår lilla skrubb i hallen.
Hur mycket kan det egentligen få plats i en så liten skrubb?
Jag slängde tre kassar med skräp och en hel IKEA-bag (den blåa) med skor, och ÄNDÅ är det inte tomt däri!
Idag ville jag börja röja i tvättstugan, men det blidde nog inget med det.
Helt plötsligt har jag, i mina mått mätt, massor med armbandsbeställningar.
Hur jag nu ska hinna med det?
Fast det förstås, jag kan ju sitta framför tv:n och tillverka:D

Den jag gör nu är väldigt fin, ska försöka komma ihåg att fota den och sätta in den här.

Nattinatt
Postat av: JE

du är väll inte gjord av socker?????

2010-05-25, 20:38:14 -
Postat av: Grevinnan av MTJ

joho malin är visst gjord av socker för hon är så söt ;) du måste akta dig att gå ut när det regnar, liksom jag.

2010-05-26, 00:19:13 - URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hej du,

det var himla kul att träffa er, M&M.

Jag har inget måttband. Så gör så som du tänkte...centimetrat alltså. Jobba på nu ;)



Kramar

2010-05-26, 09:13:30 -
Postat av: Anonym

Skyll dig själv när du är så duktig på armband :P

2010-05-26, 16:29:46 -
Postat av: Miaa

Hehe, du får vänta det blir mer spännande så =) Jag laddade ner när dom hade visats i usa :) Dom ligger lite för där. Jag tror det visas nästa vecka eller veckan efter. Det är iaf helt sjukt, du kommer sitta med hakan i golvet, kanske gråta en skvätt :)

2010-05-30, 22:14:58 - URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!