Advent?

Alltså om mindre än två veckor är det 1a advent!
Jag förstår inte hur det har kunna gå så fort?
Det här året har gått rasande fort.
Betyder det att jag blivit rasande mycket äldre också?
Shit pomfritt, jag hänger verkligen inte med alls.

Idag var en underbart vacker dag ute.
Sol, blå himmel och allt är snötäckt.
Kanske naturens sätt att ladda lite trötta själar innan den släcker ner för några månader.
Så att vi orkar igenom den långa natt som väntar innan solen orkar upp i januari igen.

På jobbet kämpar vi på, så mycket att packa upp och allt för lite tid.
Men ändå trivs jag väldigt bra.
Dagarna går i alla fall fort:)
Fast en extra hand eller två skulle inte skada så vi blir klara nångång.
Jobba, jobba, jobba, så man har råd med klappar till barnen

Var på Philips första utveclingssamtal idag.
Han är jätteduktig, inga problem alls.
Eftersom han är ensam i förskoleklass så är han väldigt mycket med 2-3an.
I praktiken gör han ettans uppgifter redan nu.
Men jag är tveksam till att flytta upp honom ändå...
Svårt det där, han måste ju få stimulans också så han inte blir less på skolarbetet.
Vi får se till våren hur vi gör.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!