ÄNTLIGEN!!

så kom hon då:D
Hennas lillasyster och min brorsdotter.
Som vi väntat, 14 dagar extra blev det.
Allt gick bra och jag är faster till ännu ett underverk!

Grattis kära bror och Marri, jag längtar tills ni kommer hem.
Imorgon måste jag hälsa på storasystern och höra vad hon tycker om nyförvärvet...

Philip gjorde debut idag med sång i församlingshemmet.
Han var inte allt för begeistrad innan, men han sjöng iaf med och såg glad ut när han stod där.
Det är tur att han är kompis med Sven-oskar, för han verkar gilla det där med att sjunga och då kanske han får med Philip oxå att uppträda.
Skulle vara så roligt om några pojkar ville vara med i kulturskolans uppträdanden.

Jonathan var oxå med, han är så söt.
Jag tog med honom och pinnen ut på promenad så Denny och Ulli kunde dricka kaffe i lugn och ro.
Vi gick runt skolan, till Eurosuando och till kyrkan och han berättade och berättade.
Allt från hur deras hund Dipsy varit ute och gått i koppel, ramlat och slagit benet, fått ont och plåster till att pappa Dennys bil - mercan - är sönder och han måste laga, b la har pappa bytt däck osv...:)

Gullungen!

Nä, efter flera nätters dålig sömn måste jag nog krypa till kojs nu.
Lycklig och glad över dagens födelsedagsbarn.

Nattinatt
Postat av: C

Och sov gjorde hon??

Eller "spelade" gitarr ?

Eller var nara så där jätteglad att hon inte kunde somna??

Eller laddar upp inför den gråa??

Tack o lov för att det finns barn, världen blir bra mycket roligare med dom i bilden

2010-10-06, 16:00:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!