Ho ho jaja

Vintern står i farstun, men tvekar...
Idag var det slask på menyn.
Men jag tog en rejäl joggingtur iallafall:)
Man orkar ju mer är man tror, om man bara försöker.

Igår var vi på 18 års kalas, lilla Hanna blir arton år imorgon.
Jösses vad fort det gått.
Det är på ungarna man märker att man blivit äldre.
Min lilla piga är snart längre än mig...

Helgen har varit fullspäckad igen.
När man bara är ledig två dagar så planerar jag allt till dess.
Huff, vi var överallt igår, jag var helt färdig på kvällen.
Men det var det värt:)
Till Merta och drack kaffe med Anja, sen med min Sussi.
Så när vi kom hem fick vi nobelt besök av Nina, Saga och Johan = mera kaffe.
Och till sist for vi till Hanna och drack lite mera kaffe...

Jag drack så mycket kaffe igår att jag kände mig bakfull imorse.
Trots det fortsatte jag idag i samma anda...
Madde och HJ kom förbi på förmiddan: Kaffe!
Åkte till Ämmi...två koppar kaffe.
Men därifrån till Ida-Kummi så tog jag faktiskt bara te, klarade inte mera kaffe ihelg:D

Nu sitter vi och väntar på Rallybrudar på 4an, men först ska jag tvaga de två små telningarna.

Nattinatt 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!