In och ut och bak och fram

Så kan man beskriva min dag på jobbet i dag typ.
Sent om sider kom jag på varför...
Jag hade satt på mig tröjan in och ut, bak och fram.
Och man får ju inte vända på den heller så det blev inte bättre.
Dessutom har mina utslag, som var så mkt bättre, blivit värre igen:(
Vad det nu kan bero på.
Jag gissar på stress, jobbet vettu.

Nu ska jag ta en dusch och varva ner.
Tog en dust med den dammiga crosstrainern, lite sent I know, men hann inte innan.
Kokat lingonsylt för första gången i mitt liv!
Moffa hade nog varit stolt, hoppas han sitter där uppe och ler nu.
Han ville att jag skulle gå husmorsskola efter gymnasiet.
Inte för att jag vet om det fanns nåt sånt då, på mammas tid fanns det iaf.
Jag tror han var lite orolig att jag inte skulle kunna ta hand om hem och familj.
Tjejen som spelade hockey och jagade fågel med grabbarna.

Farmor verkade vara på samma spår, jag fick en megatjock kokbok av henne i julklapp ett år.
Den har jag faktiskt haft nytta av, fast mest nytta har jag haft av min mor:)
Jag tror sylten blev bra... den som smakar och överlever kan berätta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!