Max fick post idag

Ett par dagar för tidig födelsedagshälsning från farmor och Gunnar.
Kort och en slant att köpa nåt roligt för.
Så han ringde till farmor och tackade:

-"Vet du farmor, igår var jag rik, men idag är jag ännu rikare!!"

Jag är sugen på knäckemacka med lax och norsk majonäs...
Hoja, vad det skulle vara gott!
Måste nog ta en eller ett par:)

Ska bara kolla Cougar Town klart
Har varit och snusat på lilla Hilma ikväll.
Två veckor gammal och hon log redan, helt underbart.
Men riktigt glad var hon inte, kanske lite knip i magen.
Och såå pluttig-nuttig:D

Postat av: Din sussi

motta tjänare tjejjen =) kul ja e ju sååå kul nå de sser mörkt ut fast de e klart de e ju ljusare ute nu , fifan vad jag hatar snö satana inte min gräjjer de där, har kommit fram till att jag är utbytt på bb, du vet giroto birå ej se ålle nin noga vi ger den här ungen till dom synd att vi blandade namn och nummer"!!!! lovar så gick de till prommis hel asså, nå vi ser ju vad som händer och fötter kanske blir helt insnöad i den här stan, kramelikram från en älder damm he he

2010-10-20, 23:02:55 - URL: http://frutsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!