Nordlys

Hörde eller läste nånstans att norrsken blir ett mer och mer sällsynt fenomen.
Men ikväll när jag var ut och gick med hunden var det spelande norrsken på den stjärnklara himlen.
Vackert var det.
-4 grader ute och vår herre har hällt ut en hink snö...
På mindre än en halvtimme var världen där ute helt vit:)
Lika vackert det.

Imorgon ska vi till stora byn, Matilda jag och Peter.
Frissan awaits, och optiker för pigan.
Samt naurligtvis ett coop eller icabesök.
Måste ju passa på när vi nu är där.
Och sist men inte minst viktigt, åka och krama (försiktigt) Martina lite.
Så hon kryar på sig snabbare;)
Ja, en present till Maxen måste vi hitta oxå.
Fast hans önske lista är liite enformig:
* Radiostyrd lastbil
* Radiostyrd traktor
* Radiostyrd traktor med släp(?)
* Radiostyrd bil

Men mamma vill nog inte ha en radiostyrd leksak överhuvudtaget...

Postat av: Martina

Det var riktigt skönt med en nej två Malin kramar. Kanske får ta mig till byn och hälsa på er.

Jobbar du i helg?

2010-10-12, 21:18:19 -
Postat av: Malin

jobbar INTE i helg. om jag får bestämma så jobbar jag aldrig mer helg, men det ärväl att drömma...

2010-10-12, 21:52:21 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!