Underbara barn

Det låter säkert som att jag är sugen på en liten själv oxå.
Men faktiskt inte.
Jag kan inte säga att det inte hade varit kul med en liten tjej, men allt som ska till...
Vill verkligen inte vara gravid i 9 månader.
Och inte amma, vaka, byta bajsblöjor och vara trött i ytterligare ett år sen.
Nej, jag vill inte ha fler egna, men är så glad att jag får syskonbarn att gosa med.

Har fått se en glimt av Hilma idag, men ides inte hålla när jag var så svettig.
Hade varit och sprungit när jag såg att de hade kommit till mamma så jag var ju bara tvungen att kika in:)
Henna skulle minsann sova en natt till hos fammo, innan hon skulle hem.
Stolt var hon, och jag med för den delen.
Att få vara faster till 4 underbara barn är det bästa som finns, efter att vara mamma till mina 4 underbara barn!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!