Birdie nam nam

Årets tur till hannukkajärvi, lite oplanerad, blev av idag.
När dimman lättade blev det underbart väder.
Petrus följde med och Max var med för första gången.
Han var relativt duktig.
Liite svårt att vara tyst och stilla mot slutet, men inte alls omöjlig.
Han kan få följa med fler gånger.
Philip visade inget intresse att bli med.
När Henke frågade om han var lat funderade han lite och erkände att: Jo jag är nog lat!

Det fanns massa fåglar, men de flög inte förbi där vi satt.
Och de som satt där det flög fågel sköt som krattor :D
Men några blev det till sist, och nu luktar mina händer sjöfågel.
Gubben min lärde mig att ta ur bröstfiléer och så hjärtat.
Blir väl nån gryträtt av det någon av de närmaste dagarna.

Nu sitter vi och kollar en klassiker på trean: Dödligt Vapen 1
Den har jag inte sett på säkert 15 år eller nåt.
Knappt jag minns vad den handlar om.
Postat av: C

Missade den :(

Gillar dom...

Är det gott???

Max rules :)

Ph är INTE lat, han är den lugna eftertänksamma typen bara :)

2010-09-19, 18:31:06 -
Postat av: Malin

Det är faktiskt det, med färsk mandelpotatis och lingonsylt till.

2010-09-19, 19:13:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!